ورود افراد غیرساکن به شهرستان هشترود ممنوع است

به گزارش بانیما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان از بامداد روز آدینه اطلاع داد و گفت: ورود به هشترود از بامداد روز آدینه با ارائه کارت ملی بوده و فقط افراد ساکن در این شهر حق ورود به منطقه را دارند.

ورود افراد غیرساکن به شهرستان هشترود ممنوع است

امین امینیان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سخت گیرانه در راستای کاهش شیوع کرونا به خاطر قطع زنجیره این بیماری، اظهار کرد: اگر با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پیروز به کنترل بیماری کرونا نشویم، طرح امنیتی یا همان حکومت نظامی را اجرایی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: افرادی که به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا توجه نداشته باشد، به تهدید علیه امنیت ملی محکوم شده و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

امینیان اضافه کرد: در صورتی که پلاک های غیر استانی در سطح شهرستان مشاهده گردد، علاوه بر جریمه 500 هزارتومانی، خودرو افراد متخلف نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی با بیان این که تمامی اصناف غیر ضروری در هشترود تعطیل و تمامی صنوف ضروری باید دایر باشند، گفت: در تامین کالاهای اساسی مشکل نداریم و همه وسایل معیشتی مردم تا چند ماه آینده در هشترود تامین است.

وی گفت: مسئولیت مدیریت طرح فاصله گذاری اجتماعی با فرماندار شهرستان و اجرای آن برعهده نیروهای نظامی و انتظامی است.

امینیان از اجرای 99 درصدی طرح غربالگری در سطح شهرستان اطلاع داد و گفت: به علت قطع زنجیره شیوع کرونا، مراسم 13 بدر در شهرستان تعطیل بوده و فعالیت دست فروشان نیز تا خاتمه اجرای طرح فاصله گذاری متوقف شده است. آژانس های مسافربری درون شهری و برون شهری نیز تعطیل خواهند بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8468

به "ورود افراد غیرساکن به شهرستان هشترود ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود افراد غیرساکن به شهرستان هشترود ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید