به قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدواریم، مشکل خاصی با لک وجود ندارد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی که به علت اخراج در دربی 98 مرکز مقابل استقلال تهران نمی تواند در ملاقات فردا روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد درباره بازی با طرفدار تهران گفت: سال نو را در ابتدا تبریک می گویم. امیدوارم سرشار از سلامتی باشد. بعلاوه ماه پر خیر و برکت رمضان را به همه مردم عزیز و مسلمانان دنیا تبریک می گویم. جا دارد صعود تیم ملی به جام دنیای قطر را نیز تبریک بگویم.

به قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدواریم، مشکل خاصی با لک وجود ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ملاقات با طرفدار تهران اضافه نمود: بازی رفت ملاقاتی فعال بود؛ البته نقاط ضعفی هم داشت که نمی خواهم به آن بپردازم. این ملاقات آغاز کار ما بعد از دربی است. پنج روز در ابتدای فصل تعطیل کردیم؛ سپس از سوم فروردین دور نو تمرینات خود را آغاز کردیم. بازی محبت آمیز ای هم با تیم امید داشتیم که برای تیم خوب بود و امیدوارم تا خاتمه فصل را به خوبی طی کنیم.

او با اشار: به نقاط ضعف و قوت طرفدار تهران تاکید نمود: طرفدار تیم پرکوشش و دونده ای است که سعی می نماید بازی را برای حریف ببندد. گل های خورده این تیم هم نشان دهنده همین روش بازی است.

مطهری درباره برنامه پرسپولیس گفت: ما پرسپولیس هستیم که در تمرینات روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. سعی داریم فوتبال قابل احترام و رو به جلویی را مثل همواره به نمایش بگذاریم.

مطهری توضیح داد: روی نقاط ضعف و قوت حریف تمرین نموده ایم و سعی داریم با تنوع تاکتیکی در بخش حمله از این بازی با دست پر خارج شویم. همواره پرسپولیس تیمی جنگجو و مبارز هستیم که هیچ وقت تسلیم نمی شویم و تا آخرین ملاقات مبارزه می کنیم.

مربی پرسپولیس درباره شانس این تیم با وجود تفاضل 6 امتیازی با استقلال تهران برای کسب قهرمانی در فصل جاری گفت: خیلی امیدوار به قهرمانی هستیم. در این سال ها نشان داده ایم بازیکنان پرسپولیس ژن قهرمانی دارد. روی بعضی مسائل مثل DNA قهرمانی همواره تاکید دارم و اگر درباره بعضی مسائل زمانی صحبت می گردد دنبال این نیستیم که بهانه بیاوریم.

مطهری افزود: آدم های پیروز همواره افرادی هستند که وقتی آجرهایی به سمت شان پرتاب می گردد از آنها پایه و اساس محکمی برای خود درست نمایند. در این سال ها خیلی به سمت پرسپولیس آجرها پرتاب شد اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پیاپی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم با حمایت طرفداران و کوشش و همت بچه ها از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم .

مطهری در اظهار نظری جالب کنار گذاشته شدن حامد لک را مشکل خاصی توصیف نکرد و گفت: با تصمیم کادر فنی قرار است لک چند جلسه با تیم تمرین نکند. همه از دروازه بان های پرسپولیس توقع بالایی دارند. لک در سال گذشته برترین دروازه بان آسیا شد ولی باید خودش را نشان دهد و دل به تمرین بدهد.

مطهری درباره نبود تماشاگر در ملاقات فردای پرسپولیس با طرفدار توضیح داد: وقتی طرفدار باشد فوتبال رنگ و بوی خاصی دارد. تعجب می کنم چرا طرفداران نیستند. ما از بودن طرفداران انرژی می گیریم ولی از نبود آن ها محروم بودیم. فوتبال ما شبیه جنگ شده و این اصلا خوب نیست. ما به عنوان بازیکن و مربی باید از فوتبال لذت ببریم و نباید مثل جنگ باشد.

مطهری در پاسخ به اعتراض به تصمیمات داوری بازی پرسپولیس و استقلال اضافه نمود: داور دربی باید کسی باشد که برترین و سرحال ترین شرایط را داشته باشد. تصمیمات عجولانه باعث لطمه به داور شده و تیم ها ضرر می نمایند. همه چیز فوتبال در زمین رخ می دهد و حالا اگر کسی کاری می نماید به خودش مربوط است.

مطهری درباره شایعات در مورد بیماری کریم باقری گفت: او واقعا کرونا داشت و حرف هایی که می زنند صحیح نیست.

وی در مورد شرایط قرعه تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی نیز گفت: جام جهانی رویداد بزرگی است و تیم ها در سطح بالایی هستند که به آن جا می رسند. گروه ما نسبت به گروه های دیگر که نمایندگان آسیا هستند بهتر است اما انگلیس تیم بسیار خوبی است، آمریکا هم همین طور است. باید برنامه ریزی خوبی برای لیگ داشته باشیم تا بازیکنان در آمادگی کامل به تیم ملی اضافه بشوند. همواره در آخر فصل جام جهانی برگزار می شد و بازیکنان خسته و مصدوم به تیم ملی اضافه می شدند اما الان این گونه نیست. انگلیس سال هاست ساختار فوتبال خود را تغییر داده است.

او از شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی سخن گفت و اضافه نمود: تیم ملی ایران می تواند از گروهش صعود کند. این جوی که علیه کادر فنی تیم ملی وجود دارد خوب نیست. آن ها زحمت کشیده اند و تیم را به جام جهانی برده اند.

مطهری درباره شرایط مصدومان تیم گفت: وحید امیری در بازگشت از تیم ملی مصدوم شده و دو هفته او را در اختیار نخواهیم داشت . سیامک نعمتی هم مصدوم است. همواره بازیکنانی را به تیم ملی دادیم اما با مصدومیت برگشتند. نتیجه ام آر آی از پای عیسی آل کثیر هم می گوید رباط او پاره شده است اما بعضی می گویند می تواند ادامه بدهد. او تمرین می نماید و امیدوارم تصمیمی بگیرد که بتواند به فوتبالش ادامه بدهد.

مربی سرخپوشان درخصوص دلایل تغییر زوج میانی خط دفاع پرسپولیس گفت: یکی از دلایل پیروزیت ثبات است. در دفاع وسط چند گزینه داریم که شرایط آنها را مستمر پیگیر هستیم. خیلی ها با تیم ما زندگی نمی نمایند. ما شرایط بازیکنان را به خوبی آنالیز می کنیم اما با این حال به زوج ایده ال خودمان نرسیده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19861

به "به قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدواریم، مشکل خاصی با لک وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدواریم، مشکل خاصی با لک وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید