شوک جنجالی به تراکتور؛ مجوز بازی بازیکنان تازه صادر نمی گردد

به گزارش بانیما، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام نمود: جلسه کارگروه ناظر بر قرارداد های ورزشی در ساعت 11 صبح مورخ 16 مرداد 1402 در مورد بسته شدن پنجره جابجایی باشگاه تراکتور با حضور اعضا برگزار گردید.

شوک جنجالی به تراکتور؛ مجوز بازی بازیکنان تازه صادر نمی گردد

با توجه به مکاتبه فیفا در تاریخ 4 اوت 2023 مطابق با روز آدینه مورخ 13 مرداد مبنی بر بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه و با نظر به اینکه باشگاه تراکتور یک روز بعد از بسته شدن پنجره به وسیله فیفا مدارک و قرارداد های بازیکنان نو خود را به سازمان لیگ ارائه نموده است بنابراین تا اعلام برطرف مسدودی پنجره جابجایی از سوی فیفا مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر برای بازیکنان نو خود را ندارد.

پیش تر باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه ای مدعی شده بود که قرارداد تمام بازیکنانش را پیش از نامه ارسالی فیفا به سازمان لیگ ارائه نموده و از این رو بازیکنانش مسئله ای برای بازی در هفته اول لیگ برتر نخواهند داشت.

متن اطلاعیه باشگاه تراکتور:

مبلغ رضایت نامه گوستاوو واگنین پیش از این به صورت کامل به حساب معرفی شده واریز شده است، اما چون شماره حساب نزد سیتی بانک نیویورک آمریکا بوده، کل مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانیایی منتقل نشد. بار دیگر از باشگاه مذکور شماره حساب نو درخواست کردیم که با تعلل آن ها مواجهه شد، اما ساعتی پیش، مبلغ مورد نظر برای رضایت نامه گوستاوو واریز شد.

با توجه به اینکه مدارک ما هفته قبل به فدراسیون تحویل داده شده و مستندات آن در سامانه هم ثبت شده است کارت بازی تمام بازیکنان نو در فرجه زمانی مناسب صادر شده و می توانند تیم را در هفته اول مسابقات لیگ برتر همراهی نمایند. قابل رویت است که نامه فیفا نیز یک هفته بعد از ثبت قانونی مدارک ما واصل شده است.

تأکید می گردد، با توجه به اینکه هفته گذشته آماده بازی با سپاهان بودیم، مدارک لازم جهت ثبت قرارداد ها را به همراه صورت جلسه اندازه بودجه باشگاه، به سازمان لیگ تحویل داده ایم و مسئله ای از این حیث برای اولین مسابقه ما وجود ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23022

به "شوک جنجالی به تراکتور؛ مجوز بازی بازیکنان تازه صادر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک جنجالی به تراکتور؛ مجوز بازی بازیکنان تازه صادر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید