مراکز خرید استانبول آشنایی با محبوب ترین بازارهای استانبول

به گزارش بانیما، لذت خردید در محبوب ترین مراکز خرید استانبول ، ترکیه

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با یکسری از بازارها و مراکز خرید استانبول آشنا خواهیم کرد که بعضی از اجناس در این مراکز خرید ارزان و بعضی نیز گران می باشد.

مراکز خرید استانبول آشنایی با محبوب ترین بازارهای استانبول

بلیط هواپیما در طاهاگشت

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می کنند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به مکان های فوق العاده ای و بازارهای استانبول برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستند

آشنایی کوتاه با شهر استانبول ترکیه :

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه عظیم ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می کند و استانبول تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره واقع شده است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

ترکیه کجاست ؟

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش عظیم این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه ای در جنوب شرق اروپا) واقع شده است.

ترکیه داز شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ و از جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

عظیم ترین شهر این کشور استانبول می باشد . استانبول یکی از عظیمترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می کند و تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره واقع شده است.استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا مخصوصا از ایران به این شهر سفر می کنند این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما بیشتر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشند ما به شما توصیه میکنم حتما به این شهر دیدنی و زیبا سفر کنید

آنتالیا : که به زبان ترکی استانبولی: Antalya گفته می شود . نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می شود دارای جاذبه های فراوان می باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها خود نمائی می کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) واقع شده است. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می کند.

آنتالیا داردی حدود 400 ساحل می باشد که دو مورد از آن ها بسیار معروف هستند، یکی لارا و دیگری کنیالتی (یا کنی آلتی)

از آنجای ترکیه یکی از کشور های نزدیک به کشور ایران می باشد و جزء کشورهای دیدنی دنیا نیز محسوب می شود که سیل عظیمی از گردشگران را به خود جذب می کند ترکیه کشوری است که تا چند سال گذشته پرطرفدارترین مقصد گردشگری ایرانی بوده است .

ترکیه کشوری است که از موقعیت ویژه ای برخوردار است بطوری که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است . دارا بودن معماری های ارزشمند و باشکوه، سواحل زیبا، آب وهوای عالی در برخی نقاط، طبیعت قابل توجه و فرهنگ عامه مردم که در کوچه خیابان های این کشور حکفرماست،

جذابیت دوچندانی به آن بخشیده اند. به نوعی می توان آنتالیا و استانبول را دو مقصد اصلی در سفر به این کشور نام برد که البته دلایل آن به خوبی تعیین است. سواحل زیبای آنتالیا و معماری های باشکوه استانبول و جو خاصی که در این شهر وجود دارد هرکسی را برای بازدید دوباره از این شهرها وسوسه می کند.

استانبول علاوه بر همه جذابیت هایش، برای مراکز خرید فوق العاده اش شهرت دارد! بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید. استانبول به عنوان صندلی بازار عظیم، عظیمترین بازار سرپوشیده دنیا، نه تنها حالت بازارگونه خرید را حفظ می کند، بلکه خرید را تبدیل به تجربه ای تکرار نشدنی می کند.

در این مقاله تعدادی از بهترین مراکز خرید استانبول را با فروشگاه های تجملاتی، رستوران های عالی و مساحت های عجیب جمع آوری کرده ایم. به معرفی آنها خواهیم پرداخت پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز خرید استانبول ساپایر Istanbul Sapphire

از بازارهای استانبول می توان به برج ساپایر اشاره کرد ، بلندترین ساختمان شهر استانبول است که در مرکز بخش تجاری لونت، در استانبول واقع شده است. در این ساختمان بلند بخش های مختلفی به چشم می خورد که مرکز خرید و واحدهای لوکس مسکونی از آن جمله هستند.

در مرکز خرید برج ساپایر مجموعه ای از بهترین برندها در کنار شعبه ای از بهترین رستوران های ترکیه و دنیا را خواهید دید. همچنین امکان آن را دارید که در بخش عرشه ساختمان، کل شهر استانبول را از ارتفاع 236 متری و با زاویه 360 درجه به تماشا بایستید. از دیگر جذابیت ها و تفریحات این مرکز خرید، شبیه ساز پرواز هوایی است. در این شبیه ساز با کیفیت چهار بعدی درون یک هلی کوپتر و بر فراز شهر استانبول پرواز می کنید.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، لونت، خیابان اسکی بویوک دره شماره 1، امینیِتولری

Address: Emniyetevleri, Eski Büyükdere Cd. No:1, 34415 Levent/Kağıthane/İstanbul, Turkey

مرکز خرید ویاپورت Viaport

مرکز خرید ویاپورت که قدری خارج از شهر قرار گرفته، یکی از عظیم ترین مراکز خرید نه تنها استانبول، بلکه ترکیه است که در خود نزدیک 200 مغازه و فروشگاه را جای داده است. همچنین مرکز خرید ویاپورت پارکینگ عظیمی دارد که ظرفیت جای گیری 4500 ماشین را دارد.

قسمت جالب توجه ویاپورت را، روباز بودن این مرکز خرید می توان دانست که برندهای مشهور و دنیای چون تیفانی و برندهای مشهور ترکی مانند واکو را میهمان خود کرده است. البته همانند هر مرکز خرید معروف دیگری، ویاپورت نیز در بخش پوشاک و لوازم تنها به عظیمسالان محدود نمی شود و شعبه های قابل توجهی از پوشاک و اسباب بازی نیز در این فروشگاه عظیم به چشم می خورد.

خوب است بدانید درست در مقابل مرکز خرید ویاپورت، شهربازی عظیمی با 20 بخش مختلف وجود دارد. همچنین یک مجتمع سینمایی در کنار این مکان ساخته شده است. گرچه برای رسیدن ویاپورت باید مسافت نسبتا زیادی را رانندگی کنید، اما تنوع مغازه ها و فودکورت با کیفیت ویاپورت شما را نا امید نمی کند.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، پندیک، خیابان ددپاشا شماره 19، محله ینیشهیر

Address: Yenişehir Mah., Dedepaşa Cad. No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

مرکز خرید مرمره فروم Marmara Forum Alisveris Merkezi

مرکز خرید فروم مرمره نیز همانند دیگر مراکز خرید مشهور و معتبر استانبول، بسیاری از برندهای مشهور دنیا و ترکیه را در خود جای داده است و شما را به خرید متفاوت دعوت می کند. در این مرکز خرید تنها برندها نیستند که توجه شما را جلب می کنند و معماری جالب بنا نیز سرگرم کننده است.

مرکر خرید مرمره فروم که در محله باکیرکوی استانبول قرار گرفته، محلی برای گردهم آیی 300 فروشگاه متنوع و مختلف بوده و البته یک زمین بازی وسیع و 13 هزار متری را نیز برای تفریح بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.

برای رسیدن به مرکز خرید مرمره فروم به راحتی می توانید روی وسایل حمل و نقل عمومی شهر استانبول حساب کنید.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، باکیرکوی، بولوار جوبانجشمه کوشویولو شماره 3، عثمانیه

Address: Osmaniye, Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:3, 34568 Bakirköy/Bakırköy/İstanbul, Turkey

مرکز خرید ویالند Vialand

ویالند نخستین مجموعه در ترکیه است که در فضای سرپوشیده خود، یک شهربازی عظیم را در کنار مرکز خرید و مرکز اجراهای نمایشی در کنار هم قرار داده است. البته ویالند را بیش تر به سبب شهربازی عظیمش می شناسند اما نمی توان از مرکز خرید این مجموعه نیز چشم پوشید.

مرکز خرید ویالند که در منطقه ایوب استانبول واقع شده است، وسعتی در حدود 10 زمین فوتبال داشته و در نتیجه طیف مختلفی از مغازه ها و فروشگاه ها را در این مرکز خرید عظیم خواهید دید. اگر به این مرکز خرید سر زدید، حتما زمانی را هم به شهربازی ویالند اختصاص بدهید.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، ایوب، خیابان شهید متین کایا شماره 11، محله یسیلپینار

Address: Yesilpinar Mahallesi, Sehit Metin Kaya Sok. No: 11 Eyup, Istanbul, Turkey

مرکز خرید الیویوم Olivium Outlet Center

الیویوم یکی از عظیم ترین و نخستین مراکز خرید استانبول است که نه تنها برای فروشگاه های متنوعش، بلکه به سبب سازه جذابش نیز مورد توجه می باشد. این مرکز خرید که از سال 2000 میلادی افتتاح شده است، در منطقه کاری شهر استانبول و درست خارج از دیوارهای این شهر باستانی قرار گرفته است.

جالب است بدانید که الیویوم در ابتدا تنها 25 فروشگاه داشت اما امروزه تعداد مغازه های آن به 118 عدد افزایش پیدا کرده و وسعتی 45,000 متر مربعی را در چهار طبقه به خودشان اختصاص داده اند. همچنین خوب است بدانید که این مرکز خرید به پارکینگی دو طبقه با 1000 جای پارک مجهز می باشد.

از دیگر بخش های جذاب الیویوم می توان به یک سوپرمارکت، 6 سالن سینما، سالن تئاتر، سالن بولینگ و تعداد بسیاری رستوران و کافه اشاره کرد.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، زیتینبرنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی 30، بشتلسیز

Address: Beştelsiz, Prof. Dr. Muammer Aksoy Cad. No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اپتیموم Optimum Outlet

مرکز خرید اپتیموم همانند دیگر مراکز خرید معتبر استانبول، مجتمعی با فروشگاه های معتبر دنیا و ترکیه است که هم موقعیت لذت خرید طور و هم تفریح با وسایل بازی را فراهم می کند. در این مرکز خرید برندهایی چون منگو، آدیداس، نایک، یو اس پولو و … را در 5 طبقه مختلف خواهید دید.

در مرکز خرید اپتیموم هر دو نوع فروشگاه های زنجیره ای و شعبه های معروف به همراه فود کورت و امکانات رفاهی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. از بخش های قابل توجه این مرکز خرید، زمین اسکیت روی یخ و سالن سینمایی باکیفیت می باشد.

مرکز خرید اپتیموم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که سازه جذاب با معماری خاصی دارد و این امکان را به بازدیدکنندگان خود می دهد که در هر طبقه لذتی متفاوت را تجربه کنند. این مرکز خرید در محله ینی صحرا و بخش آسیایی استانبول قرار گرفته و دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی شهر دارد.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، آتاشهیر، خیابان استقلال 2/B، ینی صحرا

Address: Yeni Sahra, İstiklal Sokak 2/B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

مرکز خرید ویاپورت مارینا Viaport Marina

ویاپورت مارینا مجموعه جذابی است از مرکز خرید، سرگرمی، گردشگری، آکواریوم و مرکز تجارت که همگی در حاشیه دریای مرمره قرار دارند. این مجموعه یکی از نخستین مراکز زندگی است که در حاشیه دریا واقع شده است.

در مرکز خرید ویاپورت مارینا طیف متنوعی از برندها و فروشگاه های شناختهشده دنیا را از نزدیک خواهید دید ودر کنار مرکز خرید شکیل نیز، تعدادی بسیاری کافه های درجه یک و رستوران در اختیار شما قرار می گیرند.

اگر قصد گشت و گذار در این مجموعه را دارید، شهربازی ویاسی (ViaSEA) را نیز در برنامه تفریحی خود قرار دهید.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، توزلا، خیابان بالیکجیلار شماره 20، محله جامی

Address: Cami Mah. Balıkçılar Sok. No:20, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey

مرکز خرید مالتپه پارک Maltepe Park Shopping Center

مرکز خرید ماتپه پارک با لیستی از انواع فروشگاه های پوشاک خانم ها و آقایان، جواهرات، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی و … می باشد که در هر بخش به برندهای سرشناس و نام آور زینت یافته است. از مشهورترین برندها می توان به حضور اپل، ویکتوریا سیکرت، سواروسکی و … اشاره کرد.

همچنین خوب است بدانید این مرکز خرید به پارکینگی با گنجایش 2900 جای پارک و همچنین سینمای عظیمی به نام سینماماکسیموم اشاره کرد.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، مالتپه، توگای یولو شماره 67، جویزلی

Address: Cevizli, Tugay Yolu No:67, 34846 Maltepe/İstanbul, Turkey

مرکز خرید کپسیتی Capacity Alisveris Merkezi

مرکز خرید کپسیتی یکی از بهترین مراکز خرید در منطقه باکیرکوی استانبول است که با برندهای مشهور و معماری جذابش شما را به سوی خود دعوت می کند. در این مرکز خرید وسیع حدود 200 مغازه و فروشگاه و 217 برند مشهور دنیای و ترکی در کنار هم به چشم می خورند. کپسیتی همچنین به پارکینگی با 2500 جای پارک مجهز می باشد. در مجموع این مرکز خرید شکیل فضایی در حدود 133 هزار متر مربع را به خودش اختصاص داده و دنیایی وسیعی از خرید لذت بخش را به شما هدیه می دهد.

همچنین خوب است بدانید در مرکز خرید کپسیتی حدود 9 سالن سینمای مجهز و به روز با 1500 صندلی وجود دارد.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، استانبول، باکیرکوی، خیابان فیشخانه شماره 7، میدان زیتینلیک

Address: Zeytinlik Quarter Fişekhane Avenue No:7 Bakırköy İstanbul

مرکز خرید اوزدلیک پارک Ozdilek Park Istanbul

مرکز خرید اوزدلیک، گرچه شاید در برابر دیگر مراکز خرید معرفی شده قدری کوچک تر باشد، اما محل قرار گیری آن در محله لونت استانبول و البته مغازه های آن، به قدر کافی جبران کننده هستند. مرکز خرید اوزدلیک درست در کنار مرکز خرید معروف کنیون قرار و مترو سیتی قرار گرفته و می توانید بازدید و گردش و خرید خود در آن ها را در یک یا دو روز قرار دهید.

علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های با کلاس، یکی از ویژگی های شاخص و دوست داشتنی اوزدلیک، سقف سبز و گلخانه ای این مرکز خرید است. جایی که می توانید برای دقایقی از شلوغی و فضای شهری بیوک دره فرار کنید.

مرکز خرید اوزدلیک علاوه بر فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیک، برای لوازم خانگی اش نیز مورد توجه است.

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: ترکیه، شیشیلی، لونت، خیابان بیوک دره شماره 181

Address: Büyükdere Caddesi No:181, 34394 İstanbul/Levent / Şişli, Turkey

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال یکی از عظیمترین مراکز خرید در ترکیه و خانه برترین برندهای دنیا و ترکیه ای است.

این مرکز خرید با 350 فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می گذارد و به همین دلیل کاربردی ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت 1000 متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می شود.

استانبول مال دارای 5 دهلیز است که 3 تا از آنها عظیم و 2 تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با 83 پله برقی و 42 آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می کند.

استانبول مال که به مضمون تفریحی اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت 12 هزار متر مربع با هزینه 36 میلیون دلار آمریکا، آغاز می کند.

بخش منحصر به فرد دیگر این مال، 16 سینما با 3050 صندلی است که آن را تبدیل به عظیمترین مجموعه سینمایی ترکیه می کند. استانبول مال که در 23 کیلومتری غرب منطقه ایکیتلی واقع شده است، دارای نمای خارجی تماشایی و سکوی دید باز با نمای وسیع از خطوط زیبای معماری و برج های مرتفع اش است. خیابان ایستیکلار، تعبیر معاصر یکی از خیابان های تاریخی استانبول، یک خیابان سه بانده و مخصوص عابرپیاده با مغازه و کافه های متنوع است که در بخش شرقی مال واقع شده است. از نظر زیبایی شناسی و معماری، استانبول مال از لایه های فرهنگی، طراحی، تاریخی، نمادها و موادی الهام گرفته که در طول قرن ها تکامل یافته و این شهر را تبدیل به یک کلان شهر منحصر به فرد اوراسیا کرده است.

استانبول مال با مضمون و واحدهای متفاوتی که ارائه می دهد، توجهات را به عنوان کاربردی ترین مرکز خرید ترکیه به خود جلب می کند. در حالی که استانبول مال که افتخار دریافت بسیاری از جوایز بین المللی(حتی در حین ساخت) را دارد، جایزه بهترین پروژه کاربرد مختلط و پروژه بهترین توسعه مرکز خرید را در سال 2011 را دریافت کرده است.

ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای 300 فروشگاه، اولین سینمای IMAX، برترین برندهای محلی و بین المللی، کافه و رستوران های خاص است.

این مرکز خرید، محیط سبک زندگی شهری منحصر به فردی دارد و بر یک آمفی تئاتر توپوگرافیکی طبیعی از همسایه های مسکونی واقع شده است. در بالای آن، یک میدان ورودی عظیم دایره ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه فروشگاهی شیشه ای واقع شده است.

این مال مدرن در کنار فروشگاه های محسورکننده و یک مجموعه سینمایی به روزش، صندلی تنوع زیادی از رستوران ها، کافه ها و حتی بازار مواد غذایی است. این مرکز خرید ثابت می کند که از روز افتتاح با فضاهای زندگی متنوع، برای مشتریانش مکانی متفاوت بوده است؛ فضاهایی جدید مانند منطقه مد، بلوار، میدان و بازار نوستالژیک!

این مرکز خرید دارای فروشگاه های برندهای عظیم لوکس بین المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس ترین و خاص ترین مغازه ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه بالاتر قابل دسترسی است. خیابان برندهای ایستینیه پارک، یک فضای باز که مانند میدان اصلی شهر طراحی شده، نیز به نوبه خود در ترکیه یک نوآوری محسوب می شود.

ایستینیه پارک ارائه دهنده هنر، ورزش، خرید و آشپزی دنیای برای همه کَس است. این مرکز با 300 فروشگاه و 40 رستوران، اکنون نور چشم استانبول است. با این که این اعجوبه طراحی مناسب سلایق و نیازهای متعدد است، با 41 برند جدیدی که وارد ترکیه کرده، ایستینیه پارک تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است. ایستینیه پارک که روحی تازه در ترکیه و استانبول دمیده، پیروز شده تا به مقصدی ضروری برای افرادی شود که می خواهند یک روز خوب سپری کنند.

مرکز خرید زورلو

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول تبدیل شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل 5 ستاره، ادارات و منازل است.

مرکز خرید زورلو حدود 180 فروشگاه متفاوت را در خود جای می دهد. علاوه بر غول های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگر، مرکز زورلو، در مساحت 3000 متر مربع منزل برندهای جذاب مد دیگری مانند گپ، تامی هیلفیگر، منگو، لاگوست و هم چنین عظیم ترین فروشگاه H&M در ترکیه است.

مرکز خرید زورلو با رستوران های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران های بین المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده اند. رستوران های محلی مانند کوشه باشی، گونایدین، فار ایست و ول دان، برای مرکز خرید زورلو یک مفهوم جدید تعریف کرده اند.

مرکز خرید زورلو تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم را با 14 سینما و ظرفیت 1600 نفر برای دوستداران فیلم ارائه می دهد. مرکز هنرهای نمایشی زورلو یک شاهکار عظیم با ظرفیت 3500 نفر است. مرکز جدید برای هنرهای نمایشی و هنر مدرن، ورود گروه های مشهور و هنرمندان اجرایی را به روی صحنه خوش آمد می گوید. مرکز موسیقی استانبول که صندلی هنرهای نمایشی متنوع مانند برادوی، فیلم های موزیکال و پایکوبی است، موسیقی پاپ، کلاسیک، اپرا و جاز را ارائه می دهند.

رسیدن به مرکز خرید زورلو که در قلب شهر و در بخش اروپایی آن واقع شده است، از طریق مترو و دیگر اشکال حمل و نقل عمومی از تقریبا همه بخش های شهر قابل دسترسی است

کانیون استانبول

کانیون، شناخته شده ترین مرکز خرید ترکیه، یک واحه شهری در استانبول است. مرکز خرید افسانه ای جدید در سال 2006 در استانبول افتتاح شد و دارای 37000 متر مربع فضای فروشگاهی و 26 طبقه تجاری و 179 منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.

کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق العاده معماری است. کانیون دارای 160 مغازه، 9 سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و دنیای در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید واقع شده است.

هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می کند.

کانیون استانبول صندلی 160 فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می کنند.

علاوه بر اینها، تجربه کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل ناحیه اروپای جنوبی تغییر می دهد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9049

به "مراکز خرید استانبول آشنایی با محبوب ترین بازارهای استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید استانبول آشنایی با محبوب ترین بازارهای استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید