اگر لامبورگینی وانت بسازد ، عکس

به گزارش بانیما، با توجه به فروش بالای کراس اوورها و SUV ها در چند سال گذشته، چندین خودروساز اسپرت و لوکس نیز مدل هایی را برای ورود به این زمینه عرضه نموده اند. مدل های اخیر مانند فراری پوروسانگوئه و لامبورگینی اوروس واقعاً دنیا مجذوب خود کردند. اما اگر بخواهید از SUV اسپرت خود استفاده بیشتری مانند پیکاپ ها داشته باشید، چه؟

اگر لامبورگینی وانت بسازد ، عکس

امیرمسعود عابدین: اکنون جدای از تعداد فزاینده SUV ها در بازار، پیکاپ ها به عنوان ستون اصلی صنعت خودرو آمریکا و بعضی دیگر از کشورها شناخته می شوند. پیکاپ های امروزی از خودروهای کامپکت گرفته تا مدل های سنگین و اسپرت، بسیار فراتر از خودروهای کاری و کاربردی هستند. پیکاپ های امروزی از نظر امکانات رفاهی و لوکس، بسیار بیشتر شده اند. حالا فرض کنید که یک لامبورگینی اوروس را به عنوان یک SUV اسپرت و لوکس تبدیل به پیکاپ کنیم!

  • پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

البته که این خودروساز ایتالیایی با ساخت یک پیکاپ آفرودی بیگانه نیست. LM002 با موتور V-12، معروف به رمبو لامبو متعلق به دهه 80، یکی از احمقانه ترین چیزهایی است که تا به امروز به وسیله لامبورگینی طراحی شده است.

رندر تازه پیکاپ لامبورگینی پیشنهاد بسیار جالب تری را ارائه می دهد. فراتر از عناصر ظاهری زاویه دار الهام گرفته از اوروس، قسمت بار و ریل سقف کاملاً قابل استفاده را برای حمل همه وسایل و موارد دیگر خواهید داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • پارک اتوماتیک بدون حضور راننده، در اولین خودروی شیائومی! /عکس و فیلم

  • تبدیل فورد ماستنگ به یک کامیون غول پیکر! /عکس و فیلم

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23297

به "اگر لامبورگینی وانت بسازد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر لامبورگینی وانت بسازد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید