ممنوعیت ورود دوربین و میکروفون برای پخش تصاویر قبل و بعد بازی

به گزارش بانیما، باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته تا مانع از ورود میکروفون ها و دوربین های لالیگا برای پخش تصاویر قبل و بعد از بازی های این تیم در استادیوم بازسازی شدۀ سانتیاگو برنابئو گردد.

ممنوعیت ورود دوربین و میکروفون برای پخش تصاویر قبل و بعد بازی

به گزارش رلوو، رئال مادرید با قوانین نو حق پخش لالیگا مخالف بوده و تنها باشگاهی است که که با مخالفت با این قوانین، اجازه ورود دوربین ها و میکروفون های لالیگا را برای پخش زنده صحبت های رختکن یا در حین بازی ها صادر ننموده است. در سه بازی گذشته رئال مادرید که خارج از خانه هم برگزار گردید، مدیران این تیم اجازۀ حضور دوربین های لالیگا را به رختکن ندادند و این سیاست در بازی برابر ختافه در برنابئو نیز حکفرماست. رئال مادرید به این دوربین ها تنها چند دقیقه قبل از سوت آغاز بازی اجازه پخش خواهد داد.

لالیگا تصمیم گرفته تا از استودیوی خود برای پوشش بازی رئال مادرید در بارسلونا به جای شهر مادرید استفاده نموده و این بازی ها را از راه دور پوشش دهد. لالیگا در خصوص این تصمیم رئال مادرید موضع گرفته و قرار است از مدیران این تیم شکایت کند، هر چند آنها تضمین نموده اند که این سیاست بر کیفیت پخش زندۀ بازی های رئال مادرید تاثیری نخواهد گذاشت. لالیگا در بیانیه خود خاطرنشان نموده که این سازمان همیشه با باشگاه مادریدی همکاری داشته و تصاویر مربوط به بازی ها را برای مستندهای این تیم در اختیار آنها قرار داده یا اجازه جایگذاری دوربین ها برای شبکه باشگاه در حین بازی ها را به آنها داده است و این موضع رئال مادرید برای آن ها عجیب است.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23122

به "ممنوعیت ورود دوربین و میکروفون برای پخش تصاویر قبل و بعد بازی" امتیاز دهید

2 کاربر به "ممنوعیت ورود دوربین و میکروفون برای پخش تصاویر قبل و بعد بازی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود دوربین و میکروفون برای پخش تصاویر قبل و بعد بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید