صدور 818 پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام

به گزارش بانیما، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از صدور 818 فقره پروانه تولید انفرادی در سال 98 خبر داد.

صدور 818 پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 7 فروردین 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: در طول سال 98 تعداد 818 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول دریکی از رشته های صنایع دستی بوده اند صادرشده است.

او بابیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه گذاری اجرا شده برای یک رشته در مکانی تعیین است، شرح داد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: متقاضیان پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت های اولیه تحت نظر این اداره، پیروز به دریافت این مجوزها می شوند.

او شرح داد: 33 رشته صنایع دستی در قالب 120 کارگاه تولیدی در استان ایلام وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته های موردعلاقه خود می توانند با کسب آموزش های لازم وارد فضای کسب وکار با کمترین سرمایه گذاری شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8367

به "صدور 818 پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 818 پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید