ترامپ در پاسخ به دلیل آمار بالای تلفات طفره رفتن را انتخاب کرد

به گزارش بانیما، فارس نوشت:رئیس جمهور آمریکا این بار با متهم کردن چین به دروغگویی درباره آمار تلفات ناشی از بیماری کووید-19 کوشش نموده از خودش بابت قرار دریافت آمریکا در صدر جدول مربوط به میزان مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در دنیا سلب مسئولیت کند.

ترامپ در پاسخ به دلیل آمار بالای تلفات طفره رفتن را انتخاب کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این روزها برای برطرف مسئولیت از خودش در ماجرای نقدها از خودش به یک راهبرد قدیمی روی آورده است: مقصر شمردن دیگران.

ترامپ در روزهای گذشته برای دور نگاه داشتن خودش از پیکان نقدها در مدیریت بحران کرونا و قرار دریافت آمریکا در صدر جدول مرگ و میرهای کشورهای دنیا به عوامل مختلفی از قصور سازمان دنیای بهداشت گرفته تا پنهان کاری چین درباره دلایل شیوع این بیماری همه گیر اشاره نموده است.

ترامپ روز چهارشنبه هم در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آمار مرگ و میر در آمریکا تا این حد بالا است مدعی شده آمارهای چین درباره شمار مرگ و میرها درست نیستند.

ترامپ در کنفرانس خبری کاخ سفید در پاسخ به سئوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 و مرگ و میرها در آمریکا بالاتر از همه جای دیگر است گفت: شمار این آمارهای ارائه شده از آن کشور عظیم به نام چین را باور می کنید؟ کسی اینها را باور می نماید؟

او گفت: برخی از کشورها گرفتار مشکل بسیار عظیمی شده اند و حقایق را نمی گویند- به خودشان مربوط است.

ترامپ یک روز قبل تر هم سازمان دنیای بهداشت را به پنهان کاری و جانبداری از چین متهم نموده و این سازمان را در شیوع این بیماری همه گیر مقصر دانسته بود.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای خاطرنشان کرد.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8940

به "ترامپ در پاسخ به دلیل آمار بالای تلفات طفره رفتن را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در پاسخ به دلیل آمار بالای تلفات طفره رفتن را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید