اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد عمومی در اوکراین

به گزارش بانیما، طبق تصمیم دولت اوکراین و به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور، کلیه پروازها، حرکت قطارها، اتوبوس ها و فعالیت متروی شهری ممنوع اعلام شده است.

اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد عمومی در اوکراین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، کابینه وزیران اوکراین روز دوشنبه تصمیم گرفت تا کلیه ارتباطات اتوبوسی ، هوایی و ریلی و فعالیت مترو در تمامی شهرهای این کشور را از ظهر روز 18 مارس (28 اسفند ماه) برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا متوقف شود.

براساس این تصمیم ، حمل و نقل شهری به وسیه تاکسی های مسیری ثابت ، اتوبوس های و تراموا امکان پذیر خواهد بود و در عین حال ، شهروندان اوکراینی توانند بدون محدودیت از خودروهای شخصی استفاده کنند.

کابینه وزیران اوکراین همچنین از 12 مارس (22 اسفند) قرنطینه در کلیه مؤسسات آموزشی را اعلام کرده و تجمع های عمومی را ممنوع گفت.

پیش از این ، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین به کابینه وزرا دستور داده بود تا اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش عفونت ویروس کرونا را انجام دهد و در صورت ضرورت، در کشور شرایط اضطراری اعلام شود.

زلنسکی دولت را موظف کرده بود تا شرایط اضطراری را در دو منطقه از کشور، جایی که موارد عفونت با نوع جدید ویروس کرونا ثبت شده را آغاز کنند.

در حال حاضر ، در اوکراین هفت مورد تایید شده از آلودگی به عفونت COVID-19 وجود دارد که یکی از موارد به مرگ ختم شده است.

طبق آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، بیش از 170 هزار نفر در کل جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند ، تقریبا 78 هزار بیمار بهبود یافته و 6526 نفر جان خود را از دست دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8170

به "اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد عمومی در اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های شدید رفت و آمد عمومی در اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید